با یکدلی انرژی منفی را دور کنید

شرایط مس واقعا بحرانی است و آدمی احساس می‌کند این تیم نفرین شده است اما پرویز مظلومی با قدرت و امیدواری از اینده می‌گوید.

سرمربی مس که با آمدنش توانسته تاثیر مثبتی در فوتبال مس بگذارد اما نتایج دلخواهش را هنوز نگرفته است به خبرنگار سایت گل می‌گوید: می‌دانم کار سختی را در پیش دارم روزی هم که به این تیم آمدم تصورم بر این بود که برای پیروز شدن باید بجنگیم. مس نیاز به تقویت دارد و قطعا در نیم فصل با همکاری مدیریت تیم سعی می‌کنم نفراتی را به تیم اضافه کنم تا بتوانیم بهره‌برداری بهتری از بازیکنان داشته باشیم.
 
 
 
 

 

مظلومی در همین رابطه گفت: آن چیزی که مرا امیدوار می‌کند پتانسیل بالای مس و فوتبال زیبایی که این تیم از خودش به نمایش می‌گذارد، است. ما توانایی این را داریم که در نیم فصل شگفتی‌ساز شویم و نتایج خیلی خوبی را بگیریم، این را می‌شود از نوع فوتبال بازی کردنمان فهمید. شما حتی اگر صحبت‌های محمود یاوری را بخوانید که جا دارد از صداقتش تشکر کنم گواه بر این است که تیم ما در همین بازی با فجر فوق‌العاده بوده و حق‌مان واقعا باخت نبود البته اگر بچه‌ها به خودشان آمده و در زدن ضربات آخر دقت کنند.

پرویز مظلومی که حالا با تجربه فراوانش، با اعتماد به نفس خیلی بالایی می‌گوید: مس را در لیگ نگه می‌دارم اما این را همه باید بدانند از مدیریت تا بازیکنان که باید بندهای کفش خودشان را محکم ببندند و خودشان را آماده جنگیدن کنند. بازی‌ها دیگر برای ما حکم یک بازی در لیگ برتر ندارد و حکم مرگ و زندگی دارد. همه باید اهمیت این موضوع را درک کنند و با تلاش مضاعف این هدف را دست‌یافتنی کنند.

مظلومی در پایان در مورد بازی با صبا و آهی که پشت تیم است گفت: بازی با صبا بازی آسانی نیست و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در مقابل این تیم بتوانیم دست پر به کرمان برگردیم. صبا تیمی است که خودم آن را به لیگ برتر آوردم و حالا که روبه‌روی آن قرار می‌گیرم خاطرات خوبی را برای من زنده می‌کند و حس خوبی به این تیم دارم اما اکنون سرمربی مس هستم پس سعی می‌کنم تمام تلاشم را بکنم و امیدوارم برنده این بازی ما باشیم. آنها مربی خوب و بازیکنان پرتلاشی دارند اما ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تاکتیک‌های خودمان و استفاده از نقاط ضعف آنها برنده این دیدار باشیم. ما باید بیشتر از قبل تلاش کنیم چرا که مردم چشم انتظار بردن مس و شرایط مطلوب این تیم هستند.در مورد آه ئ اینطور حرفها هم باید بگویم همه باید یکدل باشیم و انرژی های منفی را از خودمان دور کنیم.با تلاش و اتحاد و صاف کردن دلهایمان می توانیم به موفقیت های بزرگی برسیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:مس فجر یاوری کرمان فوتبال مظلومی گزارش تصویری مس فجر, | 22:27 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |