شهدادنژاد:برای موفقیت مس سرم را هم می دهم
سایت گل-مس کرمان توانست در یک بازی حساس در خانه ذوب آهن یک امتیاز ارزشمند را کسب کند.آرمان شهداد نژاد گلر مس یکی از بهترین های تیمش دراین دیدار بود.
در همین رابطه با دروازبان بومی مس که فصل قبل یکی از بهترین های مس و لیگ بود صحبت کردیم مصاحبه سایت گل را با آرمان شهداد نژاد بخوانید.
 
بازی با ذوب آهن؟
بازی خیلی خوبی بود و همین که توانستیم به یک امتیاز ارزشمند برسیم برای ما ارزشمند بود البته ما همگی برای برد بازی کردیم اما خب ذوبی ها در خانه بودند و این تساوی هم برای ما مهم بود.
ماندن مس در لیگ؟
این تنها هدف ما است و مطمئن باشید با داشتن ایمان و اراده و داشتن حمایت تماشاگران و وجود آقای مضلومی که کارش را بلد است ما می توانیم به موفقیت برسیم اما باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم و از همه مهمتر با همدیگر همدل باشیم.پ
دلخوری از هوادارن مس؟
این مربوط به چند هفته قبل است ما در یک بازی که من درون دروازه بودم باختیم و متاسفانه عده ای اندک بر علیه من شعار دادند من نمی دانم چه هدفی داشتند و چرا این کار را کردند هیچ وقت هم نفهمیدم اما باید به آنها بگویم که من توکلم همیشه به خداست و تلاش می کنم و به موفقیت هم می رسم اما این را بدانند که هیچ کس اندازه من و فرزاد و سرمربی تیم که اعتبارش است و برخی از بازیکنان بومی و مدیریت تیم که خودش بومی است دلشان برای تیم نمی سوزد و ما هستیم که برای مس همیشه می جنگیم و آرزوی موفقیت این تیم را داریم.
مظلومی؟
او کارش را بلد است ومن در حدی نیستم که بخواهم در مورد آقای مظلومی حرف بزنم ایشان برای موفقیت به این تیم آمده است و تمام تلاشش را برای موفقیت تیم مس انجام می دهد.
در گیری با مدافع خارجی تیمت؟
آن یک اتفاق بود که دیگر تکرار نمی شود،فقط می توانم بگویم که یک سوءتفاهم بود که تمام شد اما انصافاً کمیته انضباطی محرومیت سنگینی برای من در نظر گرفت اما خب خدا را شکر می کنم که هرچه بود تمام شد البته خیلی به من سخت گذشت اما برای من تجربه خوبی شد و آن شناختن دوست و دشمنم بود.
درخشش در بازی با ذوب آهن؟
خب من چند هفته دور بودم به خاطر محرومیت و خیلی در این مدت عذ اب کشیدم شب و روز تمرین می کردم تا بتوانم از یک فرصت خوب استفاده کنم و الان خوشحالم که از فرصتی که آقای مظلومی به من داد استفاده کردم و جواب اعتماد ایشان را دادم خوشحالم که دوباره بهع ترکیب تیم برگشتم و برای موفقیت مس سرم را می دهم در بازی با ذوب من فقط تلاش کردم که خوب باشم و خدا هم کمک کرد.بعد از بازی آقای مظلومی از من تشکر کرد که این برای من خیلی ارزشمند بود و از این بابت خوشحالم.
جدایی از مس؟
من هیچوقت به این موضوع فکر نکردم مس خانه من است وهمیشه اینجا راحت بوده ام،خدا را شاهد می گیرم در نیم فصل از دو تیم پیشنهاد داشتم با شرایط خوب اما اینجا ماندم تا وظیفه ام را در قبال تیمم انجام بدهم در این شرایط نباید مس را تنها می گذاشتم.
رابطه خوبت با کاپیتان تیم؟
فرزاد حسین خانی فقط همبازی  و کاپیتان من نیست او برای من مثل برادر بزرگتر من است و همیشه از  راهنمایی های او استفاده کرده ام.فرزاد برای مس مثل توتی برای رم است و مس و مردم کرمان باید قدر او را بدانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آذر 1392برچسب:شهدادنژاد:برای موفقیت مس سرم را هم می دهم, | 13:34 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |