واژه‌ی تلخی به نام عدالت!
 

ظاهرا عدالت تلخ‌ترین واژه در فوتبال ما شده است...!

زمانی که حکم محرومیت علی دایی چند ساعت پیش از بازی مس برابر پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال لغو شد، این سوال پیش آمد که اگر همین حکم محرومیت برای سرمربی مس بود، بازهم فدراسیون برای لغو آن به تکاپو می‌افتاد؟!

خوشبختانه فدراسیون فوتبال خیلی زود جواب این سوال را داد و مشخص کرد که اعمال قانون با تفسیرهایی همراه است که عدالت را به شکلی خاص می‌تواند اجرا کند!

در حالی که سرمربی پرسپولیس حکم قطعی برای محرومیت داشت، بخشیده می‌شود و سرمربی مس که محرومیت بک جلسه‌ای خود را هم بابت اخراج تحمل کرده است، ناگهان تا اطلاع ثانوی از نشستن روی نیمکت تیم محروم می‌شود!

در اینجاست که بازهم این سوال مطرح می‌شود که اگر سرمربی پرسپولیس و استقلال هم یک جلسه محرومیت خود را تحمل کرده بودند، آیا یازهم کمیته‌ی انضباطی با حکمی جدید آن‌ها را تا اطلاع ثانوی محروم می‌کرد...؟!! و در اینجاست که شک می‌کنیم چشم‌ها در این فوتبال همه را به یک اندازه نگاه کنند!

موضوع وقتی بدتر می‌شود که این محرومیت‌ها و جریمه‌های نقدی و حتی تهدید برای کسر امتیاز زمانی مطرح می‌شود که تیم مس کرمان، خود مظلوم قضیه واقع شده است و تخلفات داوری در بازی با پرسپولیس که حتی موجب تغییر نظر هواداران پرسپولیس به این بازی شده بود، تیم مس را کاملا متضرر کرده است.

اما کمیته‌ی محترم انضباطی بدون کوچکترین اشاره‌ای به این مسئله و اینکه علت اعتراض مظلومی به داور چه بوده است، او را خیلی راحت از همراهی تیمش تا اطلاع ثانوی محروم می‌کند.

زمانی که علی دایی در بازی با سپاهان محق اعتراض تشخیص داده شد، حتی کوچکترین حکمی علیه او چه در اطلاع اولیه و چه ثانویه صادر نشد اما سرمربی مس که با شدتی بسیار کمتر به داور اعتراض می‌کند، داستان جور دیگری نوشته می‌شود....

به هر شکل عدالت تلخ‌ترین واژه‌ی فوتبال ایران شده است و اینکه هرروز می‌بینیم چه تماشاگران و چه آن‌هایی که باید سرمایه‌ی خود را در این فوتبال خرج کنند، گریزشان و قهرشان از آن روز به روز بیشتر می‌شود، علت را می‌توان در همین بی‌عدالتی‌های متاسفانه مالوف در فوتبال ایران پیدا کرد...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392برچسب:واژه‌ی تلخی به نام عدالت!, | 15:2 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |