همین غیرت به علاوه کمی دقت!
 
 

مس در بازی با تراکتورسازی تبریز یک‌بار دیگر ثابت کرد که از نظر فنی هیچ چیز حتی از تیم‌های بالای جدول کم ندارد و همانند اکثر بازی‌های خود در این فصل بازهم یقه‌ی تیم‌های بالای جدول را چسبید.

بازیکنان مس در این بازی پس از گل زیبای حسن‌زاده روی پاس استثنایی ادینهو، بازی غیورانه‌ای از خود ارایه کردند و تمامی راه‌های نفوذ حریف پرمهره‌ی خود را بسته بودند.

چیزی که در این بازی بیش از همه به چشم هواداران مس زد، غیرتی بود که بازیکنان مس در زمین گذاشته بودند و تلاش آن‌ها برای کسب سه امتیاز واقعا مشهود بود. همه‌ی بازیکنان مس برای موفقیت تیم خود در این بازی با سر جلوی توپ می‌رفتند که این واقعا ستودنی بود.

هوادارانی که در پایان بازی با وجود دمغ شدن از گل تراکتورسازی بازهم تیم خود را تشویق کردند، ثابت کردند که به درستی فوتبال را می‌فهمند.

این جماعت که درک بالای خود را ثابت کرده است در بازی‌های آتی مس، در کنار همین غیرت مثال‌زدنی، از بازیکنان تیم خود انتظار دقت بیشتر را هم دارد تا تمامی عناصر مس برای پیروزی کامل شود. در این بازی تنها عاملی که موجب شد مس به سه امتیاز کامل بازی نرسد همین استرس و در پی آن بی‌دقتی بود که در برخی دقایق کار مس را سخت می‌کرد.

بهرشکل در کنار همه‌ی بازیکنان مس، همه‌ی مردم کرمان با همین غیرت در کنار تیم خود خواهند بود و همینکه در روز سرد وسط هفته نزدیک به 5 هزار هوادار مس به ورزشگاه باهنر آمدند یعنی این تیم تنها نیست و قطعا در بازی‌های آتی مس، همه‌ی کرمانی‌ها در کنار همه‌ی بازیکنان و کادر باشگاه مس، این غیرت را با چاشنی دقت، با هدف کسب سه امتیاز بیشتر نشان خواهند داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:همین غیرت به علاوه کمی دقت!, | 21:0 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |