ادینیو:قصد جدی داریم در لیگ برتر بمانیم
بازیکن برزیلی مس کرمان ابراز امیدواری کرد در بازی هفته‌ آینده برابر سایپا نیز برای تیم خود گلزنی کند.

لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، درباره بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: برابر حریف قوی خود بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و چیزی نمانده بود که به سه امتیاز این بازی هم برسیم. اگر در این بازی پیروز نشدیم فقط به خاطر خوش‌شانسی تراکتورسازی بود که گل تساوی را در آخرین لحظه بازی به ثمر رساند. البته فکر می‌کنم این گل عادلانه هم نبود؛ چرا که وقت بازی تمام شده بود و داور باید قبل از گل تراکتور بازی را تمام می‌کرد.

ادینیو به بازی هفته آینده با سایپا کرج اشاره کرد و افزود: به هرحال هفته آینده بازی برابر سایپا را در پیش داریم. در بازی با تراکتورسازی به مرز آمادگی رسیده‌ و سعی می‌کنم در بازی با سایپا گلزنی‌ هم کنم تا بیشتر در اوج قرار بگیرم.

 

او درباره شرایط تیم مس و آینده‌ این تیم هم به ایسنا گفت: یک رده در جدول صعود کردیم و این نشان می‌دهد که قصد جدی داریم که در لیگ بمانیم. فکر می‌کنم همین اتفاق هم برای مس می‌افتد و با توجه به تیم خوبی که داریم، می‌توانیم بازهم در لیگ برتر قرار گیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مظلومی مربی بسیار خوبی است که می‌تواند تیم را برای ماندن به خوبی مربیگری کند و من امیدوارم او در بازی‌های آتی روی نیمکت تیم بنشیند تا از نزدیک تیم ما را هدایت و کمک بیشتری به بازیکنان داخل زمین کند
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 دی 1392برچسب:ادینیو:قصد جدی داریم در لیگ برتر بمانیم, | 15:6 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |