رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان : دیوانه این کار هستیم

با حمایت مردم کرمان تیم را از این وضعیت نجات می دهیم 

 

"ابوالحسن مهدوی" امیدوار است تغییر و تحولات در باشگاه مس بتواند نتایج بازی‌های آینده این تیم را تغییر دهد.

 

رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در گفت‌وگویی درباره ناکامی این تیم در این هفته از لیگ برتر اظهار کرد: طبیعی است که الان شرایط خیلی نابسامان است. در این 10، 15 روز گذشته تغییر و تحولاتی در باشگاه صورت گرفته که امیدواریم در بازی‌های آینده نتایج لازم را بگیریم.

 

وی ادامه داد: من چند سال در کرمان نبودم. در این روزها متوجه شدم که مردم کرمان از جوان گرفته تا پیرزن و پیرمردها نتایج مس را دنبال می‌کنند. مس در این چند سال به خانه مردم رفته و برای ما خیلی مهم است که بتوانیم با کمک هواداران مس را در لیگ نگه داریم.

 

مهدوی گفت: وقتی بحران سراغ مس آمد، یاد ما افتادند و من هم به خاطر علاقه‌ای که به این تیم و فوتبال دارم، این کار را قبول کردم. ما دیوانه این کار هستیم و و مطمئن باشید اگر یک مقدارعاقل بودم این کار را قبول نمی‌کردم. اما می‌خواهیم با کمک خدا از این به بعد نتایج خوبی بگیریم.

 

رییس هیات مدیره باشگاه مس با اشاره به اینکه بودجه مورد نیاز مدیرعامل تامین خواهد شد، گفت: ایرانمنش به ما اعلام کرده که مس 10، 12 میلیارد بدهی دارد. ما هم از این نظر به او کمک می‌کنیم تا دغدغه مالی وجود نداشته باشد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:مس فجر یاوری کرمان فوتبال مظلومی گزارش تصویری مس فجر, | 17:57 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |