پروبز مظلومی: امیدیه را اصلا دستکم نمی‌گیریم

سرمربی تیم مس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر نفت امیدیه در جام حذفی تاکید کرد که برابر حریف خود با تمام قوا به میدان خواهند رفت.پرویز مظلومی در رابطه با بازی تیمش برابر نفت امیدیه گفت: بازی کردن برابر چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. آن‌ها یک تیم از لیگ یک و یک تیم لیگ برتری را حذف کرده‌اند و برابر ما کاملا باانگیزه هستند.




هرچند این تیم برای ما کاملا ناشناخته است اما یک فیلم بازی آن‌ها را دیده‌ایم و بازی آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم.
عمده نگرانی من از تیم خودم است که حریف را دستکم بگیرند و با تمام توان در زمین بازی نکنند که در این صورت قطعا به مشکل برمی‌خوریم.ما باید بازی فردا را ببریم چراکه درصدد هستیم در جام حذفی بدرخشیم و از آنجا که این جام شگفتی‌هاست بتوانیم در این جام شگفتی خلق کنیم.با این حال ما در بازی‌های حذفی همانند بازی قبل خود از برخی مهر‌ه‌هایمان که کمتر استفاده شده‌اند، بازی خواهیم گرفت و تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داد ولی مطمئن باشید که بازی را کاملا جدی خواهیم گرفت.خوشبختانه شناخت کافی از ترکیب تیم خود داریم و بازیکنان جدیدمان هم کاملا با تیم هماهنگ شدند و شما دیدید که در بازی با تراکتورسازی ما می‌بایست سه بر صفر برنده‌ی بازی باشیم ولی خودمان از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.
مظلومی راجع به محرومیت خود گفت: من در رابطه با محرومیتم صحبت نمی‌کنم و با این سکوت نسبت به محرومیتم اعتراض می‌کنم. اجازه دهید راجع به این قضیه دیگران قضاوت کنند.
من از همه‌ی خبرنگاران و اصحاب رسانه بابت این سکوتم معذرت می‌خواهم و واقعا نمی‌دانم فوتبال ما با این حاشیه‌هایش به کجا می‌خواهد برود.
ما در بازی فردا فرزاد حسین‌خانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. به غیر از سایر نفراتمان که از قبل مصدوم بودند باقی بازیکنانمان در خدمت تیم هستند.

مربی تیم نفت امیدیه: مس را می‌بریم البته در جنگ روانی!!



سرمربی تیم نفت امیدیه پیش از بازی تیمش برابر مس کرمان بازی تیم خود برابر مس را یک تجربه‌ی بسیار مفید برای بازیکنانش دانست.

جهانبخش جعفری در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی برابر مس کرمان داریم که روند رو به رشدی را دارد. انگیزه‌های بازیکنان ما برای این بازی بسیار بالاست و همه‌ی بازیکنان ما درصدد هستند که خود برابر مس به عنوان یک تیم لیگ برتری اثبات کنند.

ما برابر مس با حرفه‌ای‌گری خاص خود بازی می‌کنیم و درصدد هستیم که این تیم را شکست دهیم. ما فردا 80 درصد در مقابل 20 درصد برابر مس برنده هستیم و اطمینان کامل به تیم خود دارم که در بازی فردا برنده هستیم.مطمئن باشید ما مس را می‌بریم مگر اینکه داوری در این بازی به ضرر تیم ما باشد!! ما از نظر فنی کاملا برتر هستیم و از نظر فنی برنده‌ی بازی هستیم!جعفری پس از این حرف‌ها البته تائید کرد که این صحبت‌ها را برای جنگ روانی می‌گوید و اضافه کرد: به هر حال ما یک تیم دسته دومی هستیم و انتظار نداشته باشید که من پیش از بازی تیمم را بازنده بدانم. من از نظر روانی باید تیمم را تقویت کنم و پیش از بازی از قدرت تیم خودم صحبت کنم.مربی تیم نفت امیدیه ادامه داد: سابقه کار با پروبز مظلومی را دارم و می‌دانم که وی مربی بزرگی است. مطمئن باشید که مس در لیگ برتر می‌ماند و این تیم پتانسیل‌های بالایی دارد.مس در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر از روز اول همین روند بازی را در لیگ برتر داشت، اکنون جزو تیم‌های بالای جدول بود.من بازی این تیم برابر تراکتورسازی را نگاه کردم و دیدم که بازی‌های مس نسبت به گذشته واقعا فرق کرده است و این تیم بسیار بهتر از قبل بازی می‌کند.ما برای این بازی چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت نداریم و خود من هم به دلیل محرومیت نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم.ما امیدواریم که در جام حذفی تا جایی که می‌توانیم صعود کنیم و خودمان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: