مظلومی : از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم
 

سرمربی تیم فوتبال مس از صعود تیمش به دور بعد رقابت‌های لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

 

پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر مس مقابل تیم دسته دومی  نفت امیدیه طعم برد در جام حذفی را چشید و حالا خود را در جمع 8 تیم پایانی می بیند.

 

مظلومی بعد از بازی در نشست خبری گفت:« همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. تیم حریف دونده بود و این تیم‌ها می‌آیند تا خودشان را نشان دهند. آن‌ها ما را اذیت کردند و ما 10 نفره 30 دقیقه بازی کردیم و این کار واقعا سخت بود. از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم زیرا آن‌ها تیم حریف را دست‌کم گرفته بودند و همین موضوع باعث شد تا ما به دردسر بیافتیم و حتی ممکن بود نتیجه برد را هم از دست بدهیم.»

سرمربی مس  که قرار بود بعد از دو بازی و نیم به نیمکت  تیمش برگردد در مورد علت رفت و برگشتش به نیمکت توضیح داد:« کمیته انضباطی رای خود را دیر برای سازمان لیگ ابلاغ کرده بود که در جریان بازی سازمان لیگ اعلام کرد می‌توانم روی نیمکت بنشینم. پس از اینکه من در کنار زمین حاضر شدم سرپرست و سرمربی حریف جنجال به‌پا کردند، من هم برای اینکه مشکلی پیش نیاید به روی سکوها بازگشتم وگرنه مشکلی برای حضورم روی نیمکت وجود نداشت.»

مظلومی با گلایه از علیرضا منصوریان در مورد بازیکنانی که به او داده گفت:« با اینکه ما دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار تیم زیر 22 ساله‌ها قرار داده‌ایم اما هیچ اسمی از ما برده نمی شود و فقط نام تیم‌های بزرگ مطرح می‌شود. ما بدون 2 بازیکن اصلی خودمان شرایط سختی داریم اما هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌شود این انصاف نیست.»

سرمربی مس با اشاره به اینکه به دیدار مقابل نفت امیدیه بعنوان بازی تدارکاتی نگاه می‌کرده، گفت:« ما قصد داشتیم تا با پیروزی در این بازی روحیه بگیریم که خوشبختانه این امر رخ داد و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سایپا خواهیم رفت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:مظلومی : از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم, | 11:27 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |