در دقیقه 20 بازی بهروان گفت مظلومی می تواند روی نیمکت بنشیند
 

ناظر بازی مس و نفت امیدیه گفت:مظلومی با خواست خودش و برای اینکه مشکلی در جریان برگزاری مسابقه به وجود نیاید روی سکو ماند.

به گزارش خبرنگار اوج از کرمان،شمس درباره اعتراض سرپرست تیم نفت امیدیه به اینکه پرویز مظلومی قصد داشت در دقیقه 20  این مسابقه روی نیمکت تیمش بنشیند عنوان کرد:قبل از بازی امروز،ما با سازمان لیگ به صورت مکرر در تماس بودیم و درباره نشستن مظلومی روی نیمکت سوال می کردیم.تا شروع بازی خبری در این باره به ما داده نشد و به همین دلیل،مظلومی در آغاز مسابقه روی سکوها بود.

وی افزود:در دقیقه 20  مسابقه بهروان با من تماس گرفت و گفت مظلومی می تواند روی نیمکت بنشیند و مشکلی ندارد.به همین دلیل ما این مساله را به او منتقل کردیم اما این مربی با خواست خودش و برای اینکه مشکلی در جریان برگزاری مسابقه به وجود نیاید روی سکو ماند.

شمس تاکید کرد:اتفاقات حاشیه ای این مسابقه را روز دوشنبه به اطلاع کمیته انضباطی می رسانیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد در این باره تصمیم گیری خواهدشد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:در دقیقه 20 بازی بهروان گفت مظلومی می تواند روی نیمکت بنشیند , | 11:29 | نویسنده : محمدعلی مهدی پور |